The title of your home page HotDroid دانلود Microsoft Office 16.0.4229.1004 – قدرتمندترین پکیج مایکروسافت برای اندروید !
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 191
نویسنده : مهدی عابدیان

از طرف دیگر با اپلیکیشن Microsoft Excel Preview قادر خواهید بود به اسانی به ویرایش و مشاهده ی فایل های اکسل پرداخته و در صورت تمایل انواع جدول های مختلف را طراحی و ذخیره نمایید و از قابلیت های کم نظیر نرم افزار به رایگان بهره ببرید.

در آخر توسط اپلیکیشن Microsoft PowerPoint Preview می توانید فایل های معروف پاور پوینت را بسازید و یا فایل های مایکروسافت پاور پوینت مختلف را در محیطی زیبا مشاهده نمایید و از دیگر ویژگی های فوق العاده ی نرم افزار استفاده کنید!

ما امروز در هاتدیروید برای اولین بار در سطح وب ؛ پکیج قدرتمند Microsoft Office For Android tablets Preview مربوط به سال ۲۰۱۵ را به صورت کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که دارای حجم ۴۵۶ مگابایت می باشد و هنوز در هیچ وبسایتی معرفی نشده است و بزودی شاهد کپی شدن این پکیج به صورت های مختلف همچون معرفی هر اپلیکیشن این پکیج به صورت جداگانه (تکی) در وبسایت های ایرانی خواهیم بود. باز هم تاکید می کنیم که اگر دارای دستگاه اندرویدی هستید و به دنبال بهترین های مایکروسافت آفیس هستید بدون رنگ اقدام به دانلود این پکیج فوق العاده نمایید !

تغییرات نسخه ی v16.0.4229.1004 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع باگها و مشکلات نرم افزاری

آموزش نصب و اجرای پکیچ :

– برای نصب و اجرای نرم افزار Microsoft Word Preview ابتدا فایل نصبی موجود در پکیج را نصب و سپس پوشه ی com.microsoft.office.word را در مسیر Android/Obb از حافظه داخلی کپی کنید.

– برای نصب و اجرای نرم افزار Microsoft Excel Preview ابتدا فایل نصبی موجود در پکیج را نصب و سپس پوشه ی com.microsoft.office.excel را در مسیر Android/Obb از حافظه داخلی کپی کنید.

– برای نصب و اجرای نرم افزار Microsoft PowerPoint Preview ابتدا فایل نصبی موجود در پکیج را نصب و سپس پوشه ی com.microsoft.office.powerpoint را در مسیر Android/Obb از حافظه داخلی کپی کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آفیس , کاربردی , نوشتاری و خطی , ,
:: برچسب‌ها: آفیس , کاربردی , نرم افزار اندروید , نوشتاری و خطی , Microsoft Office 16 , 0 , 4229 , 1004 – قدرتمندترین پکیج مایکروسافت برای اندروید ! ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: